Det største minde begynder her

Det største minde begynder her

torsdag den 8. november 2012

Selvforkælelse

I dag har jeg for første gang i laaang tid brugt penge på at forkæle mig selv. Jeg har i flere måneder kredset om vinterstøvler og et bestemt mærke. Syntes bare det var mange penge og jeg har jo også et par jeg købte til vores skiferie for snart 3 år siden. De er ikke slidt op endnu. Men men i dag tænkte jeg hul i det nu gør jeg det fandeme. Ikke nok med det men var også så heldig at de var sat små 500 kr ned. Det klager man jo ikke over. Så nu er jeg indehaver af ønske støvlerne og venter nu bare på kulde og sne så de kan stå sin prøve.




1 kommentar:

  1. Ej hvor dejligt, jeg er selv helt vild med den model der hedder Tofino i brun/brun og lige ved at købe dem i røde i Skoringen, da de var sat ned til 999,- Men ved ikke om jeg vil blive træt af rød og fortryde at jeg ikke havde brugt 300,- og købt dem i brun!!! Udover det, syntes jeg bare heller ikke jeg har 1000/1300,- til at købe støvler!!!
    Jeg købte faktisk et par grå/sorte støvler i Skoringen, som var sat ned til 250,- også må jeg hvordan det ser ud til januar - måske de bliver sat mere ned!?

    Hvilke købte du så?

    SvarSlet