Det største minde begynder her

Det største minde begynder her

onsdag den 5. december 2012

Mere ventetid

Jeg er ikke særlig god ved mig selv lige i tiden, hvertfald ikke hvad ventetid angår. Men siger man ikke at alt godt kommer til den som venter??? Det vælger jeg at tro. Lillebrøster lader vente på sig men men men h*n kommer på sin fødselsdag og når h*n er klar til det.
Den nye ventetid bliver også til noget godt og noget stort. Denne gang ligger datoen dog urokkelig fast. 23. juli 2013 for at være helt bestemt og jeg glæder mig. Har foræret mig selv billet til The one and only Robbie Williams.


Så ham i Gøteborg i 2006 og sagde dengang at det skulle jeg opleve igen. Det var den fedeste oplevelse. Manden kan synge og charme trusserne af enhver og sa specielt mig til hver en tid. Hi hi hi.
Jeg skal have Lasse, vores nabo og hans kæreste Maja med til koncert. Det skal helt sikkert nok blive godt. Glæder mig som et lille barn juleaften. Håber han giver et brag af en koncert og spiller alle mine farvorit numre.

1 kommentar: