Det største minde begynder her

Det største minde begynder her

mandag den 26. juli 2010

Nyt kapitel og nyt liv. Del 10

Angelsound

Har ventet med længsel efter den lille pakke jeg havde bestilt fra England. Den 22 maj kom den endelig. Jeg skulle selvfølgelig prøve pakkens indhold med det samme. Havde bestilt et lille apparat som kunne gøre at jeg kunne høre bebs hjertelyd.
Jeg lagde mig på sofaen og smurte lidt gel på maven. Kørte apparatet rundt, men kunne ikke rigtig finde noget. Øv altså. Var dog ved godt mod for jeg havde læst at det kunne være svært de første gange man prøvede. Jeg prøvede igen lidt senere på dagen. Lagde mig helt faldt ned på gulvet, kom lidt gel på maven og flyttede apparatet rundt. Lidt efter hørte jeg den mest vidunderlige lyd. Tøf tøf tøf tøf. Et dejligt lille hjerte <3 slog helt perfekt. Jeg skyndte mig ud for at hente Lasse for han skulle da også prøve at høre. Fandt lyden med det samme, satte høretelefonerne på Lasse og kunne se et stort smil på hans læber. Han vidste med det samme hvad det var han hørte.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar