Det største minde begynder her

Det største minde begynder her

onsdag den 27. oktober 2010

Er helt høj....

Ja, sådan har jeg det virkelig.
Har idag været hos fotografen Steven Groom for at se de mavebilleder jeg fik taget for 1½ uge siden. Har glædet mig rigtig meget til at skulle se resultatet. Da vi kommer ind og sætter os ned har jeg en god følelse i kroppen. Så snart Steven sætter diasshowet igang kan jeg mærke at mit smil bare vokser og vokser for hvert billede. Det er så super gode og jeg elsker dem bare. Det er lige før jeg vil gå så langt som at sige at jeg aldrig har været smukkere. Det er store ord fra mig som egentlig ikke rigtig bryder mig og mig selv og min krop. Det ender med at jeg bestiller hele 18 billeder til at sætte i et album. Skal hente dem i næste uge og jeg kan næsten ikke vente. Glæder mig så meget til at få dem hjem og vise dem frem til alle som vil se dem.

1 kommentar: