Det største minde begynder her

Det største minde begynder her

tirsdag den 8. maj 2012

Selvforkælelse

Sommetider skal man huske at forkæle sig selv. Det er jeg ikke særlig god til. Det er lettere at forkæle Tobias.
Mine gamle sneakers er totalt døde. De tager vand ind hvis der regner eller har regnet. De tager også sten ind så hver gang jeg tager et skridt er de som en rangle. Øv. Jagten gik ind på nye. Wauw de gik super nemt for det første par jeg prøvede var dem jeg fik med hjem.


Et par lækre Hummel støvler med lynløs i siden så jeg slipper for at binde dem op hver gang. De er super lækker at gå i og er sikker på jeg bliver glad for dem i længden.

1 kommentar:

  1. Wauoo jeg elsker jo Hummel! Hvor er de fede:)
    Kender udmærket det med at man altid kommer hjem med noget til børnene, i stedet for sig selv:)
    Godt køb:)
    Kh ( har du set min give away)

    SvarSlet