Det største minde begynder her

Det største minde begynder her

mandag den 11. juni 2012

Op på hesten igen

Efter en kortere blogpause, grundet manglende overskud, så må jeg op på hesten igen. Han en masse stof til en del indlæg i den kommende tid. Der er noget at se frem til.

Kan jo starte med at vise jer denne kage som jeg sådan fik lyst til at bage den anden dag. Det er en klassiker fra enhver tankstation eller kiosk. Det er nemlig citronmånen.


Den er super lækker også her 2 dage efter den blev bagt. Den er sød og syrlig på samme tid. Det før at man ikke bare kan spise løs af den som med så mange andre kager. Det er helt sikkert ikke sidste gang at den er blevet bagt.

2 kommentarer:

  1. "velkommen tilbage".. det kan ind imellem være nødvendig med en pause, og så har man tit fornyet energi når man vender tilbage:)
    kh

    SvarSlet
  2. hov ved du forresten hvordan jeg får bloglovin på min blog? jeg kan ikke finde ud af det :(

    SvarSlet