Det største minde begynder her

Det største minde begynder her

torsdag den 23. august 2012

Kvalitetstid

I dag har jeg haft den mest fantastiske kvalitetstid med min symaskine og nej hvor jeg nød det. Har sådan savnet at sidde der og hygge i min egen lille verden. Bestemte mig i går til at dagen i dag skulle bruges der og førte det så ud i livet. Har en del stof liggende som bare trænger til at blive forvandlet til kreative projekter. I dag blev det Tobias som høster frugten af min kvalitetstid med symaskinen. Jeg har fået syet 2 par nye bukser til ham efter et mønster fra Minikrea. Et super nemt mønster som jeg tror at jeg ville kunne sy med lukkede øjne efterhånden. Udfordrede endda mig selv med at sy lommer på det ene par. Det er slet ikke sidste gang jeg skal det.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar