Det største minde begynder her

Det største minde begynder her

tirsdag den 14. august 2012

Nål i en høstak

Vi skal til bryllup i weekenden hos Lasses fætter. Det kræver jo nyt tøj med det har ikke været en let opgave. Havde en ide om hvad det skulle være, men med en mave på så sidder tingene meget anderledes og ikke altid flaterende. De fleste ting jeg så på var skåret det forkerte sted nemlig i taljen og ikke under brystet. Travede Aalborg tyndt for at finde det helt rigtige outfit. Endte med at skulle vælge mellen disse to kjoler.





Kan i gætte hvilken jeg valgte???
Svaret kommer på søndag

3 kommentarer:

  1. Jeg ville have valgt den på det første billede, så det gætter jeg på at du også har :)

    Fin mave du har!

    SvarSlet
  2. Jeg tænker også den første og det er også bare fordi det var den jeg selv ville have valgt. Ih jeg kommer helt til at savne at være gravid når jeg ser sådan en smuk mave.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  3. Håber det er den første. Den nederste med stiberne er ikke så flatterene for en rund mave, syntes jeg. Men den første er super flot til dig!

    SvarSlet