Det største minde begynder her

Det største minde begynder her

onsdag den 2. februar 2011

27 ud af 30

En samling jeg har.

Samlere er noget jeg vil sige at alle mennesker er på en eller anden måde. Det er dog ikke alle som har et lige stort samlergen. Da jeg var barn samlede jeg som så mange andre piger på servietter. Havde en stor skotøjsæske fyldt med alle mulige servietter. Mange mennesker havde altid en ny serviet med til min samlig hvis de havde været et eller andet spændende sted henne. Hver serviet blev lagt i æsken og satte stor pris på hver eneste. Tog dem af og til frem og kiggede på dem. Brugte dem også til at bytte med for der var da nogen af dem jeg havde flere af. Havde en lille æske med mine yndlings servietter i. Den æske blev der ikke byttet fra, de var fredet. Hvor denne samling er idag det ved jeg ikke, men der er en lille klokke i mit hoved som siger at den er gået i arv. Det kommer bare en dag hvor man bliver for stor/gammel til en sådan samling.

Nogen egentlig samling har jeg ikke rigtig den dag idag. Det jeg samler mest på er gode minder. Dem kan man ikke bytte væk men kun værdsætte. Har ikke fysiske beviser på alle minderme men mange af dem kan man altid knytte et billede til.

Her er et par af mine skønne minder fra min samling:










Ingen kommentarer:

Send en kommentar