Det største minde begynder her

Det største minde begynder her

fredag den 11. februar 2011

Nr. 28 og snart den sidste udfordring.

Et billede fra 1 år siden og et fra nu.


Det første billede er taget sidste år på vores aller første skiferie sammen med Fam. Svante og Maja Wilkens. På det tidspunkt har jeg lige tabt 10 kg og havde det rigtig god med mig selv og min krop. Det er også et af de sidste billeder jeg har fra før jeg blev gravid.
Det andet billede er fra nytårsaften og næsten 1 år efter billede 1. Jeg er super stolt af det billede og der er virkelig sket en stor forandring både fysisk og psykisk. Jeg er siden det første villede blevet mor og føler mig nu rigtig voksen og har fundet min plads i livet. Selvom jeg har nogle flere kg på sidebenene så syntes jeg at jeg stråler det overstråler min usikkerhed over min vægt og min krop. 

2 kommentarer:

  1. Helt enig!! Du er meget smuk og strålende på dit billede med din søn :D

    Mette

    SvarSlet
  2. Du udstråler så meget selvsikkerhed, glæde og god karma og det har du også en stor grund til at gøre!
    Du er for sej og ikke mindst smuk!

    SvarSlet