Det største minde begynder her

Det største minde begynder her

tirsdag den 1. marts 2011

Cykler uden at komme nogen vegne.

 Jeg er simpelthen blevet bidt af en gal cyklist.... Hvem havde nogensinde i sin vildeste fantasi troet på det??? Ikke mig. Jeg har for nogle uger siden udfordret mig selv ved at prøve en spinningtime. Puha jeg var nervøs. Havde jo fået at vide at det var så hårdt så hårdt og at man var ved at dø den første gang. 5 minutter inden vi skulle igang var jeg ved at vende om. Men men op på cyklen med mig og så bare derud af. Det var en succes :) Jubiii.
Nu har jeg været afsted en håndfuld gange og må sige at det er en fed motionsform. Man bestemmer selv hvor hårdt det skal være og hvor meget energi man vil lægge i det. Jeg glæder mig nærmest til hver tirsdag fra 17-18 hvor jeg skal sidde på cyklen og svede. Yes man jeg elsker at svede og så forbrænder man så mange dejlige kalorier ved at spinne. Nu har jeg bestemt at det er blevet så stor en succes at jeg vil ud og invistere i et par spinningsko så jeg kan optimere min træning. Jeg behøver ikke at købe cykelbukser med pude i for måsen har det okay på cyklen. Måske er det fordi den er polstret fra naturens side ;) hi hi.
Tror at jeg vil gå så langt som at sige:



1 kommentar:

  1. ...ej hvor godt Lene! Sejt du kom afsted første gang og du blev bidt af det! Jeg får helt lyst til at starte igen....men Zumba og Step er nok, kan ikke nå mere.... ;)
    Men du er så sej!!

    SvarSlet