Det største minde begynder her

Det største minde begynder her

tirsdag den 22. marts 2011

A trip down memory lane.

Har her til aften siddet og kigget billeder som jeg vil have i Barnets bog. Puha hvor er der sket meget de sidste 5 måneder. Kan slet ikke forstå hvor tiden er blevet af. For 5 måneder siden rendte jeg rundt med en kæmpe mave på og nød at være gravid.

Nu sidder jeg med den lækkerste ligge tykke baby, med elastikker over alt på kroppen, i mine arme. Jeg nyder ham hvert sekundt og ville ønske at jeg kunne stoppe tiden bare for en stund så jeg kan nyde ham endnu mere. Han er for dejlig og kan slet ikke finde ord for hvor meget jeg elsker ham og hvad han betyder for mig. Kan slet ikke forstå at jeg en gang har sagt: "Jeg skal ikke have børn før man kan købe dem 2 for 50 kr nede i Brugsen." Hi hi tænk at man har været så fjollet. Nu sidder jeg og kigger på billederne og savner den store mave, de skønne spark fra indersiden, den lille hikke så maven hopper. Ja, alt ved at være gravid.

1 kommentar:

  1. wow flotte billeder :D
    ja min dreng er 4 mdr. nu og pyha hvor tiden flyver. Før vi ved af det får de kærester og flytter hjemmefra...men der er jo heldigvis laaaang tid til.

    SvarSlet