Det største minde begynder her

Det største minde begynder her

onsdag den 22. december 2010

12. dag i min udfordring

Hvordan fandt jeg blogspot og hvorfor blogger jeg???

Har meget snart 1 års fødselsdag med at blogge. Hurra for mig.
Da jeg startede havde jeg egentlig længe haft lyst til at blogge. Jeg ville bruge det, som en form for dagbog og et sted jeg kunne komme af med mine tanker, billeder og minder. Jeg valgte blogspot fordi Madelene brugte den. Det var også det eneste sted jeg kendte så ville give det en chance. En anden grund til at jeg blogger er for at min lillebror kan følge med i hvad der sker i vores hverdag og nu kommer han også til at kunne følge med i vores søns opvækst og udvikling. Ved at han allerede nu savner ham og nyder at læse mine små indlæg og se mine billeder.

Kan kun anbefale folk at blogge for det er da for sjovt. Man bestemmer jo selv indholdet og hvor meget man har lyst til at dele med andre mennesker. Jeg nyder rigtig meget at se andres blogge og hvad de laver af kreative ting.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar