Det største minde begynder her

Det største minde begynder her

onsdag den 15. december 2010

5. dag i min udfordring

En meget brugt hjemmeside.

Den hjemmeside som jeg bruger rigtig meget lige nu er selvfølgelig Facebook men det er ikke den jeg vil fremhæve for det ville være for oplagt og kedeligt.
En hjemmeside jeg får rigtig mange timer til at gå med og som jeg har utrolig meget glæde af er Min-mave Her har jeg mødt en lille flok skønne piger som jeg igennem min graviditet har mødtes med. Meningen er at vi fortsat skal mødes og være den mødregruppe som jeg selv har valgt. Kan virkelig anbefale alle gravide og nybagte mødre at tjekke denne side ud. Her kan man få svar på selv de underligste spørgsmål og få bekræftet at man ikke er alene om mange af de tanker man går rundt med.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar