Det største minde begynder her

Det største minde begynder her

søndag den 19. december 2010

Bedre sent end aldrig

Ups ups ups- Glemte i min lille mor-verden at blogge igår. Men ingen skal snydes for 8. udgave af blogudfordringen. Hellere en dag for sent end slet ikke.

Mine mål/gøremål i denne måned.

Det sørme det sandt december..... En måned som jeg elsker. Man kan mærke at hygge spræder sig, kærligheden blomstre og der skal hygges til den store guldmedalje. December bringer mange gøremål til mig fordi jeg elsker december og de traditioner som er omkring julen. I denne måned skal der købes gaver, pyntes op, laves dekorationer, bages småkager, spise æbleskiver, fælde juletræ, være sammen med familien og meget meget mere.
Indtil nu har jeg fået købt alle julegaverne (begyndte allerede i starten af november da vi jo ikke vidste hvornår vores dejlige lille søn kom til verden), pyntet op, lavet dekorationer, bagt småkager over flere omgange, spist mange æbleskiver, fældet juletræ sammen med Lasse og vores søn, hygges os med masser af stearinlys og bare mærket kærligheden.

Nu mangler jeg bare at holde min søns første juleaften sammen med familien. Vi skal være hos os og jeg glæder mig til god mad, dans om juletræet, sang, gaver og hygge. Det næste bliver så at min lillebror kommer hjem og så skal der for alvor hygges.

1 kommentar:

  1. Jeg savner dig sös.
    Gläder mig utroligt meget til at komme hjem til jul.
    Holde og give superman en stor kram!

    SvarSlet