Det største minde begynder her

Det største minde begynder her

onsdag den 5. januar 2011

19. udfordrings dag

Mit kælenavn og historien bag.

Kært barn har mange navne er der et ordsprog som siger. Det passer sikkert meget godt. Jeg har da også et enkelt eller to.

Holyfield eller Holy bliver jeg kaldt af de fleste vi kender. Historien bag dette navn er lidt sjov og pinlig. Ikke så meget pinlig for mig men for Lasse. Navnet har jeg fået af de gutter som Lasse spiller fodbold sammen med fordi jeg for maaaaange år siden stak Lasse en på låget inde i byen. Jeg havde altid sagt til ham at hvis han nogensinde kaldte mig en kælling så fik han en på hovedet. En aften i byen står jeg og snakker med en kollega og Lasse kommer og siger hej. Han føler ikke at jeg hilser på ham og der for kalder han mig for kælling. Promte svarer jeg igen med at stikke ham en på lågen lige foran dørmanden og alle hans fodboldgutter. Lige siden har der været respekt om min person og folk ved godt at jeg mener hvad jeg siger og ikke finder mig i hvad som helst. Mange bliver overrasket over at jeg kan finde på sådan noget, men hvis man kender mig så kommer det ikke som nogen overraskelse :)

Bliver også kaldt Søs. Det er dog kun min lillebror som kalder mig det. Det er meget hyggeligt at han kalder mig det. Til gengæld så kalder jeg ham for Bette.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar