Det største minde begynder her

Det største minde begynder her

lørdag den 1. januar 2011

Dag 15 af min udfordring

De 10 første numre på min IPod.
Dette er en let udfordring, Min IPod står på bland, så den hopper rundt mellem alle mine sange. Vil dog alligevel lave en liste med de 10 sange som kommer frem når jeg trykker på næste.
  • Drengene fra Angora - Gummi - Nej tak
  • Bon Jovi - Bed of roses
  • Robbie Williams - Last days of disco
  • Ray Dee Ohh - Senorita og skæbnen
  • Poul Krebs - Hør suset
  • Michael Falch - De vildeste fugle
  • Guns N' Roses - Knocking on heavens door
  • Sanne Salomonsen - Taxa
  • Norah Jones - Be here to love me
  • Kim Larsen - Papirklip
Min IPod er fyldt med nyt og gammel musik. Der er som i kan se alt fra Kim Larsen til Robbie Williams til 50'er musik osv. Skal dog have byttet lidt ud i musikken da det er ved at være lidt trivielt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar