Det største minde begynder her

Det største minde begynder her

lørdag den 29. januar 2011

25. udfordring

What do you have in your case today!!!

Jeg har aldrig været typen som går med taske. Heller ikke når vi har været i byen. Jeg har aldrig haft mere med end jeg kunne have i lommerne, bh'en, strømperne eller i jakken. Men men men nu er jeg nød til at gå med taske. Mine lommer, bh, strømper og jakke er blevet byttet ud med denne lækre model.

Uha hvor kan der være mange ting i den her taske. Den står altid pakket og klar til at komme med ud af døren. Den indeholder følgende:
  • Bleer
  • Creme mod rød numse
  • Affaldsposer
  • Skifteunderlag
  • Stofbleer
  • Bodystocking
  • Et sæt tøj
  • Strømper
  • Hagesmæk
  • Futter
  • Vådservietter
  • Legetøj
  • Sutteflaske
  • Nulle (kommer først i når vi skal afsted)
  • Babyalarm (kommer først i når vi skal afsted)
  • Ekstra tøje til mor
  • Ammeindlæg
Det er ikke småting man skal have med når man har en lille størrelse som Tobias. Heldigvis er der stadig ledige rum i tasken så der kan sagtens være mere og der kommer sikkert også mere i jo ældre han bliver.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar