Det største minde begynder her

Det største minde begynder her

lørdag den 11. juni 2011

Mandens bedste ven vol. 2

Endnu en gang har jeg været ude at udforske de forskellige afkroge af den lokale Super Best. Denne gang var fundet mindst lige så ulækkert som sidst.


Disse tre produkter er simpelthen for ulækre. Hvem er det lige som opfinder disse ting og hvem kunne finde på at købe dem?!? Jeg fatter det ikke. Kan godt se pointen i at bacon er et godt krydderi i mad, men at sætte det i popcorn og så lave en lille bacondip det er da for langt ude.
Velbekomme siger jeg bare!

1 kommentar:

  1. Jeg tog til Superbest i Hillerød fordi jeg havde læst at de skulle have en del amerikanske produkter, men jeg blev slemt skuffet, der var ikke rigtig noget. Synes det er meget sjovt med de anderledes ting, men det du har fundet er godt nok lige en tand for ulækkert...

    SvarSlet