Det største minde begynder her

Det største minde begynder her

torsdag den 16. juni 2011

Prins Pilfinger

Så har Prins Pilfinger slået til igen. Din lille bølle.

Her til aften sidder jeg med computeren mens Tobias sidder ved siden af. Han vil meget gerne være med så han kaster sig frem og klapper på alle tasterne. Han får lavet en masse ballade for nu ser skærmen mildest talt helt underlig ud. Det værste er at vi er alene hjemme så Lasse kan ikke lige redde mig. Jeg aner virkelig ikke hvad han har fået trykket på men håber at Lasse kan redde trådene ud når han kommer hjem fra minigolf turnering. Ville have lagt et billede ind af ham den lille Prins Pilfinger men alle billeder ser også underlige ud så jeg aner ikke hvordan de billeder ser ud som jeg lige har tømt kameraet for. Øv.

2 kommentarer:

  1. he he sikke noget! Det er meget han ikke har lært at holde lidt igen, efter dem anden dag :D

    SvarSlet
  2. Hi hi ja men det her var jo ikke varmt ;)

    SvarSlet