Det største minde begynder her

Det største minde begynder her

torsdag den 9. juni 2011

Se hvad jeg kan.....

Jeg er bare blevet SÅ dygtig. Jeg er ikke engang 7 måneder endnu og alligevel så udvikler jeg mig helt kolossalt hver eneste dag. Min mor kan næsten ikke følge med. Efter jeg havde øvet mig i nogle dage kunne jeg endelig give mig selv sutten.
Mor og far syntes at jeg er så dygtig og de blev meget glade da de så at det lykkedes for mig. Men men hvad de ikke vidste var at nogle dage senere ville jeg give dem endnu mere at juble over. Nu kan jeg nemlig det her:
Jeg elsker at stå op og nu kan jeg selv rejse mig op. Dog ikke op af min kravlegård. Jeg tager fat i deres tøj når vi sidder i sofaen og så rejser jeg mig op og giver dem et kæmpe mys. Det elsker de bare. Bare vent jeg ved at de får meget med at blive stolte over i den kommende tid. Jeg har nemlig store planer og et trick eller to oppe i ærmet.
Mor syntes også at det er dejligt at jeg er en rigtig puttedreng som elsker at sidde/ligge og hygge med dynen. Det gør vi af og til mens vi ser tegnefilm. Disney channel er bare lige mig og mor :) Hun er nemlig en barnlig sjæl og jeg er sikker på at vi kommer til at have mange hyggestunder sammen. Min mor har nemlig skabet fyldt med Disney film og dem skal jeg overtale hende til at vi skal se sammen. Tror hun bliver let at overtale.

2 kommentarer:

  1. Nøøøøj hvor er du bare super dygtig! Der er fart over feltet! Herligt!! Synes bare Tobis er hamrende chamerende og glæder mig så meget til august hvor vi skal mødes!!!!

    Ville gerne have Rebecca lærte at sidde stille og putte til en tegnefilm!! Det må da bare være kanon hyggeligt!

    SvarSlet
  2. Det er det også og jeg nyyyyyyder det bare sådan. Er sikker på at det nok skal komme. Hun har bare for meget krudt i måsen :)
    Hvis Tobias kunne ville han også gerne have noget mere fart over feltet.

    SvarSlet