Det største minde begynder her

Det største minde begynder her

fredag den 28. oktober 2011

Aldrig for tidligt at jule

Har været ved at lave et lille juleeksperiment.
Jeg er dog ikke tilfreds med den. Guldkanten i toppen skal være tydeligere. Den her er lavet i noget tyndt sytråds agtog snor for det var det eneste jeg havde. Nu skal jagten så gå ind på noget tykkere guldsnor.

Er blever helt hooket på at hækle de her små lyscovers. De er super lette og pifter de kedelige glas op.
I går hæklede jeg de her 3. Dem er jeg blevet super tilfreds med og de sidder bedre på glasset end de første jeg lavede. Jeg har nemlig slået en maske mindre op. Man skal jo sommetider prøve sig frem.

1 kommentar:

  1. Sikke et sødt på fundt du har lavet dig her (: Tænkt om vi skulle linke hinanden ??? Svare for det meste hvis man skriver på min blog da jeg besøger rigtig mange blog om dagen og derfor ikke lige altid ser svare på min besked... knus Lise

    SvarSlet