Det største minde begynder her

Det største minde begynder her

torsdag den 6. oktober 2011

Endnu et blogtræf.

I lørdags var jeg endnu en gang til blogtræf hos Lene. Temaet for træffet var som sagt æsker. Jeg havde pakket papir, æsker og mit hækletøj i kurven og drog af sted. Jeg havde også bagt kage som vi skulle hygge med. Desværre fik jeg ikke mit kamera med fordi det ikke havde noget strøm. Øv. Heldigvis tog de andre nogle fine billeder så dem linker jeg da lige til.
Resultatet af lørdagens blogtræf kan du se her:

Søde Lene hjalp mig med at sy den lille mobiltaske med tilhørende nøglesnor. Er super glad for den for det er en fin lille ting som gør at man kan få brugt nogle af sine stofrester.
En stor tak til Lene, Dorthe, Joan, Sanne, Mette, Kathrine og Mette.
Næste gang bliver hjemme hos Sanne den 6 november og denne gang er temaet JUL

3 kommentarer:

  1. Super fine ting du fik lavet:) og øv... jeg nåede ikke at smage dine muffins:)

    SvarSlet
  2. Jeg er altså stadig helt vildt forelsket i din fine æske!

    SvarSlet
  3. Hej Lene :-)

    Dorte var så sød at henvise til dig, da jeg spurgte efter fif til, at beklæde sådan en kasse med vippelåg.

    ( http://vanflittig.blogspot.com/2011/10/hjlpdiy-sges.html )

    Har du mon lyst til at lave en DIY? Jeg vil selvfølgelig linke til den. Eller måske bare komme med et par gode råd til låget?

    K.H June

    SvarSlet