Det største minde begynder her

Det største minde begynder her

søndag den 15. januar 2012

Endnu smukkere end før.

Min vielsesring har gennemgået en forvandling og er nu blevet endnu smukkere. Der sidder nu en smuk blå sten og pryder mig finger. En smuk blå sten som symbolisere Tobias. Jeg har længe ønsket mig en sådan blå sten. Jeg fik den af Lasse i julegave og det var en af de bedste gaver jeg fik. Kan slet ikke lade være med at kigge på den og tænke på hvorfor den sidder der. I starten skulle jeg lige vænne mig til den men som tiden er gået syntes jeg at den er blevet smukkere og smukkere. Heldig vis er der plads til et par sten mere i tilfælde af at vi skulle være så heldige at få flere børn. 

Har du noget som symboliserer dit/dine barn/børn???

Ingen kommentarer:

Send en kommentar