Det største minde begynder her

Det største minde begynder her

mandag den 9. april 2012

Guld i svigerfars garage.

I dag har vi været ude hos mine svigerforældre, fordi de skulle have hjælp til deres computer. Mens vi var der gik jeg på opdagelse i garagen sammen med min svigerfar. Vi skulle lede efter bondegårdsdyr til Tobias. De har gemt en masse legetøj fra da Lasse var barn.
Der var desværre inden bondegårdsdyr men fandt noget andet guld i en kasse. Det var ren nostalgi fra min egen barndom af. Fandt nemlig disse skønne figurer fra Lego serien Fabuland.















Jeg har leget meget med sådanne figurer da jeg ver barn. Vi havde også en video med figurene som vi så igen og igen. Er endda lige ved at tro at mine forældre stadig her videoen derhjemme. Den kunne være sjov at se sammen med Tobias en dag.
Figurene kom med hjem og skal lige have en vasker og så skal de finde deres plads på Tobias værelse. Overvejer at få mi. Sættekasse hjem fra mine forældre og sætte den op hos Tobias da han eftehånden har en den små figurer som kan være i den.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar