Det største minde begynder her

Det største minde begynder her

onsdag den 4. april 2012

3 fugle på skænken er bedre end...

Se lige hvilke 3 dejlige basser som er landes hjemme hos mig.  Jeg var så heldig at komme forbi Julias skønne blog samme dag som de blev sat til salg. Det er Julias farfar som laver de her smukke fugle. Føler mig endnu mere heldig fordi det er de sidste som hun nogensinde sælger. Øv øv æv. Hun er nemlig blevet pålaget at stoppe salget at fuglene fordi et firmaet Architectmade som mener at de er en kopi af Kristian Vedels fugle. Det mener jeg nu ikke at de er, men man kan godt se at han måske har fundet inspiration hos Kristian Vedels fugl. Er det nu blevet forbudt at lade sig inspirere af andre håndværkere?? Ikke hvad jeg ved af.
Mine smukke fugle står nu og pryder vores skænk sammen med mine Kähler vaser. Tager et billede af det en anden dag for jeg har fået lavet dekorationer til de grene som står i mine vaser. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar