Det største minde begynder her

Det største minde begynder her

fredag den 22. april 2011

Afhængighed!!!

Hej
Jeg hedder Lene Meik Nielsen og jeg er her idag fordi jeg er afhængig af Cola.
Jeg elsker smagen, de små bobler som kilder min tunge og min gane når jeg tager den første tår. Jeg syntes at den bedste Cola kommer i glasflaske og lige fra køleskabet. Iskold Cola kan redde en hver dag og fjerne en hver hovedpine. Jeg har været afhængig af Cola de sidste 10 måneder.
Sådan ville min introduktion lyde hvis jeg kom med i en støttegruppe for folk med Cola afhængighed. Hi hi. Heldigvis er jeg alligevel så fornuftig at jeg drikker Cola Zero for at mindske mit kalorieindtag. Der er alligevel noget som hænger ved fra livsstilen før jeg blev gravid og fik Tobias. Har bestemt at jeg skal til at holde igen med Cola'en for ellers ender det helt galt. Det bliver for dyrt for mig at drikke det hverdag. Måske man skulle gøre det til mål kun at drikke det i weekenden sammen med fredags- eller lørdagsslikken.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar