Det største minde begynder her

Det største minde begynder her

lørdag den 30. april 2011

Gang i ugleriet.

Pyha det har været en produktiv uge som ikke er slut endnu.
I denne uge har jeg fået syet ikke mindre end 8 ugler som nu er klar til at flyve fra redden til deres nye hjem rundt om i landet. De 4 af dem flyver til Sjælland og de 4 andre flytter til Vodskov. Syntes det er lidt sjovt at tænke på at mine ugler bor rundt om i landet. Af en eller anden grund drages de fleste af dem mod Sjælland. Når dette kuld lander på øen så bor der ikke mindre end 7 af mine ugler derovre. Ved heldigvis at de bringer lykke hos piger og drenge så det varmer mit kreative uglehjerte. Jeg er en stolt uglemor hver gang jeg sender et kuld ugler væk fra redden. Tager det som et privilegium at folk har lyst til at have min kreativitet og mit håndværk stående i deres hjem.
Lover at tage nogle billeder af det nye kuld og lægge dem herind. Kender du en som har lyst til at adoptere en ugle eller to så er det bare at sige til. De kommer i flere størrelser og farver. Der er næsten frit valg på alle hylder.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar