Det største minde begynder her

Det største minde begynder her

fredag den 19. august 2011

Bytte bytte købmand.

For et stykke tid siden blev jeg kontaktet af Mette med bloggen Kirkesjov om jeg ville bytte eller sælge noget af det retrostof som jeg havde hentet hjemme hos mine forældre. Vi aftalte at bytte. Jeg sendte hende et helt dynebetræk af det fine gule retrosengetøj med blomster på og hun ville blande en mængde stof til mig. Den eneste type stof jeg vidste jeg ville få var et stykke af hendes smølfestof :)
Den anden dag kom posten med en pakke til mig fra Mette. Var meget spædt på at se hvilke herligheder hun havde fundet til mig. Hun havde blandet en masse stof ud over smølfe stoffet.
Tak til Mette for en fin byttehandel. Nu skal jeg bare finde ud af hvad jeg skal lave af det fine stof. Har planer om at lave et barnevognstæppe og et sengetæppe som passer til Tobias lille Per seng.

1 kommentar:

  1. Hvor dejligt at du kan bruge det :-) Glad for at det kom godt frem - og tak for en fin byttehandel!

    God weekend.

    Kh. Mette

    SvarSlet