Det største minde begynder her

Det største minde begynder her

fredag den 5. august 2011

Photochallenge #5

Someone you love.

Det åbenlyse ville jo være at sætte et billede ind af mine drenge som fylder mig hjerte med kærlighed hver dag. Det vælger jeg dog ikke at gøre. Vil hellere vise et billede af en helt speciel mand. En mand jeg elsker af hele mit hjerte, som er i mine tanker dagligt og som jeg savner ufattelig meget.
Min elskede morfar som jeg savner så utrolig meget. Er så ked af at Tobias aldrig kommer til at lære ham at kende. Han ville have elsket ham lige så meget som jeg gør. Min morfar var også meget stolt over Tobias og er sikker på at han ville have forkælet ham med is og masser af kærlighed hvis han var her i dag. Er helt sikker på at han kigger ned fra himmelen med stolthed over det dejlige oldebarn han har. Hvem ved måske er han blevet skytsengel for Tobias og hele min lille familie. Det er en dejlig tanke som jeg vil fastholde.
Dette billede betyder rigtig meget for mig for det er det sidste billede som er taget af ham. 1½ måned efter barnedåben sov han nemlig stille ind omgivet af os alle. Savner sig så meget kære morfar og elsker dig så utrolig højt. 

2 kommentarer:

  1. åh det kan jeg godt forstå!! Jeg kan huske at du før har vist det dejlige billede :D Helt utroligt, så meget ens bedste forældre kan betyde for en. De har bare været søde og gode og ikke så opdragende som vores forældre he he....

    SvarSlet
  2. Selvfølgelig er han jeres skytsengel nu;o) Billedet er fantastisk! Han ser også rar ud din morfar!
    Hilsen Sheebamus fra MM!

    SvarSlet