Det største minde begynder her

Det største minde begynder her

tirsdag den 2. august 2011

Klar parat til dagplejestart.

Før jeg får set mig om skal Tobias starte i dagpleje. Faktisk så har han plads til at starte om en måned. Wauw hvor er det lige at de sidste 8-9 måneder er blevet af?? Syntes bare at tiden er fløjet af sted. Kan mærke på Tobias at han er ved at være klar til at komme i dagpleje. Han kan til tider være svær at aktivere og at han mangler nogen at lege og tumle med. Men er jeg så klar til at han skal starte??? Nej, det tror jeg ikke helt at jeg er. Mon ikke jeg bliver det inden jeg selv skal starte på arbejde??? Det vil jeg tro.
Når nu man skal starte i dagpleje er der jo nogle ting man skal have. Regntøj, futter, overtræksfutter, taske osv. Puha bliver helt svedt ved tanken. Hvad skal man købe og i hvilken størrelse??? Syntes godt nok at det er svært når man er førstegangs mor. Men men som med så meget andet så prøver jeg min frem. Nu er der købt regntøj, overtræksfutter, futter og en lille taske til at have med.



1 kommentar:

  1. Nåååh... Hvor er din søn sød ;o) - og tillykke med at han er startet i dagpleje ;o)

    Jeg følger nu din blog ;o)

    xoxo
    Sabrina
    http://fighterinheels.dk

    SvarSlet