Det største minde begynder her

Det største minde begynder her

lørdag den 6. august 2011

Photochallenge #6

Childhood memory.

Mange af mine bedste barneminder er fra besøg hos min morfar. Hos ham måtte man alt og så havde jeg min egen gynge i en stort gammel nøddetræ. Den var orange med blå reb. En gang knækkede rebbet mens jeg gyngede hvilket resulterede i at jeg endte på jorden med et ordentlig brag og fik ondt i rumpen. Jeg elskede at komme hjem til min morfar i hans store hus og have. Haven var fyldt med solbær, stikkelsbær, nødder og ikke mindst roser. Min morfar elskede roser og han havde mange store flotte roser i alle farver. 





Jeg elskede at holde jul hos min morfar. Jeg skulle altid finde den lille fugl som sad på en af de øverste grene, det var min favorit. Jeg elskede at han brugte levende lys på træet, det skabte en helt speciel stemning. Det var aldrig det største juletræ men det passede til vores lille familie og til stuen selvfølgelig.

1 kommentar:

  1. hvor ser det bare hyggeligt ud og dejlig fortælling :D

    SvarSlet