Det største minde begynder her

Det største minde begynder her

mandag den 2. maj 2011

Uglekassen er igen tom.

Nu er uglekassen igen tom. Sidste uges kuld på ikke mindre end 12 ugler er fløjet fra redden. Dagen igår kom der 4 nye ugler til verden og de fløj hjemmefra sent på eftermiddagen. I går flyttede der Idag var jeg på  af de 12 ugler fra redden. I dag var jeg så på posthuset for at sende de sidste to ugler fra redden. Nu er reddekassen tom og det er da lidt trist. Heldigvis ved jeg at der er endnu to ugler på vej. Der er nemlig et par dejlige tvillingedrenge hvis værelse skal lægge hjem til dem.
Disse 4 ugler er flyttet til Vodskov hos min kusine og hendes veninde.

Disse to er fløjet til Sjælland til en pige fra min klasse i folkeskolen og hendes tvillingepiger.

Disse to skal også til Sjælland hvor de skal bringe lykke hos en konfirmant og hendes søster.

Denne lille familie er blevet i byen. De er nemlig flyttet ind hos mine forældre.

Puha, 12 ugler på en uge må siges at være produktiv. Kan mærke at jeg skal have skrevet en ny symaskine på ønskesedlen for det gamle hakkebræt larmer som en gal og jeg syntes ikke at den syr særlig pænt mere. Det er dog også bare en billig model fra Bilka (tror jeg) Man kan da håbe at jeg får en i fødselsdagsgave til sommer, eller pare penge til en. Jeg kan jo altid spæde det sidste til hvis ikke pengegaverne rækker. Så er spørgsmålet bare hvilken maskine man skal vælge??? Kan du anbefale en god symaskine til fornuftige penge så smid en kommentar.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar