Det største minde begynder her

Det største minde begynder her

torsdag den 21. juli 2011

Har modtagen en BlogAward


Jeg har modtagen denne fine blog award af Heidi's Stjernestøv. Er super glad for at hun har tænkt på mig og på de søde ord hun har skrevet da hun gav award'en videre til mig.
Livets minder: Skøn blog med en fantastisk givende kvinde bag som jeg trofast følger her på sidelinjen :o)
Kender du ikke Heidis blog syntes jeg at du skulle kigge forbi hende. Hun har også lige startet en lille Amio butik med nogle af de fine ting hun laver. Den syntes jeg også du skulle kigge forbi nu du er ude at surfe på det store internet.

Reglerne er som følger:

  • Man skal linke til dem man har modtaget Awarden af.
  • Man skal sende den videre til  andre bloggere som har mindre end 100 faste læsere.
  • Sidst men ikke mindst skal man svare på 5 spørgsmål

  1. Hvorfor begyndte du at blogge?
    Jeg begyndte fordi jeg havde lyst til at dele min hverdag og mine kreative påfund med andre. Samtidig er denne blog også en livlinje til min bror som bor i Sverige. Her igennem kan han følge med i hvad vi går rundt og laver og ikke mindst hvor stor hans nevø bliver.
  2. Hvilke blogs følger du?
    Jeg følger efterhånden en del blogs. Det er primært blogs som har et kreativt islæt hvor jeg kan finde inspiration. Der er selvfølgelig også blogs hvor jeg kender personen bag personlig og det er nok dem som jeg holder aller mest af.
  3. Favorit farve?
    Jeg vil tro at det er lilla. Det skal helst være en dyb lilla. Syntes dog at jeg har perioder hvor nogle farver er mere in end andre.
  4. Favorit film?
    Jeg tror at det må bliver film som A beautiful mind, Patch Adams, Pretty woman og ikke mindst alle Harry Potter filmene.
  5. Hvilke lande vil du gerne besøge?
    Der er mange. Vil rigtig gerne til Grønland, USA Afrika (ved godt det er et kontinent) og Thailand. Ved ikke om jeg nogensinde kommer nogen af stederne men man har jo lov til at drømme. 

Jeg giver denne award videre til følgende bloggere:
Prutmåsen - Mette er en fantastisk pige til den dejligste Miss Molo Rebecca. Hun er varm, kærlig, omsorgsfuld, kreativ og helt igennem en dejlig pige.
Life through my eyes - Mia er en af de mange novembermødre som jeg har mødt igennem Min mave. Hun tager en masse dejlige billeder af hendes skønne guldklump Silas.
Trylleæblet  - Pia er gudmor til Miss Molo Rebecca. Hun bager de mest fantastiske kager og deler gerne ud af opskrifter og råd omkring kager.
Flusso di pensiero - Pernille er en novembermor med en skøn søn Adam. Hun er en dejlig varm og sprudlende pige som er med på det meste. Hun er ny blogger men er sikker på at hurtig kommer efter det.
Annes finurligheder - Anne er en mor til en dejlig lille Nova snøvs. Hun er med i min mødregruppe. Hun er kreativ, sjov, varm, kærlig, med på sjov og en helt igennem fantastisk pige og mor.
About blank  - Christel er en dejlig pige og februarmor som jeg har mødt på Min mave. Hun er kreativ, varm, omsorgsfuld, kærlig, sjov og ikke mindst en fantastisk mor til 3. Christel er ny i blogland så tag godt imod hende.

Håber at i alle vil modtage award'en og har lyst til at lege med i denne lille blogleg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar