Det største minde begynder her

Det største minde begynder her

lørdag den 23. juli 2011

Produktivitet fra morgenstunden..

I går var jeg fuld af energi fra morgenstunden. Heldigvis var Tobias det sammen så vi begav os i køkkenet for at hygge. Jeg havde sådan lyst til at bage. Regnvejr skriger jo på hygge og nybagte boller. Hurtig blev der bikset en dej sammen i min elskede KitchenAid.

Jeg lavede dobbelt potion så det blev mange boller. Kunne godt se at Tobias, Lasse og jeg ikke kunne nå at spise alle de boller før de blev kedelige. Fik så den ide at jeg kunne ønske naboen "Glædelig regnvejrsdag" med en omgang nybagte boller. Frem med brødkurv, fylde dem med varme boller, frem med paraply og så begive mig på den anden side af hækken. Døren var låst for alle sov stadig, de har jo sommerferie og så elsker de at sove længe. Heldigvis har vi en nøgle så tillod mig at låse mig ind, stille bollerne i køkkenet og gå igen. Så var det bare at vente på at de stod op. Mens jeg ventede udnyttede jeg tiden til at sy endnu et par bukser til Tobias. Han sov ude i barnevognen så kunne fordybe mig ved symaskinen.

Denne gang blev der kredset for detaljerne med tittebånd i kanten. Ændrede også mønsteret et smule for at få dem præcis som jeg ville have dem. Ah kreativ frihed. Er blevet rigtig glad for resultatet og har stof til endnu et par, så mon ikke at han får et par mere. Nu mangler Tobias bare at prøve dem.
Lidt senere løb der en sms ind med en dejlig sms:
Hej super duper dejlige nabo :)
Tusind tak for bollerne. De faldt på et tørt sted og bragte glæde hos alle i hytten :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar