Det største minde begynder her

Det største minde begynder her

tirsdag den 29. november 2011

Drømmer mig væk.

Hvert eneste år til jul drømmer jeg mig væk. Det skal ikke forstås sådan at jeg ikke bryder mig om julen, tværtimod. Jeg ELSKER julen og syntes næsten at det er den bedste tid på året. For mig er julen indbegrebet af hygge, harmoni, familie og lys. Det varmer mig når jeg ser de første lyskæder i slutningen af november. Når jeg ser disse så drømmer jeg mig til et paradis af lys.



Jeg glæder mig til at skulle til Liseberg for at se på alle de smukke julelys. I år skal jeg have Tobias med. Mine forældre har tilbudt os at tage os med til Göteborg. Når vi er derovre så skal vi også se min bror spille basket og så skal han selvfølgelig hygge med Tobias. Kan næsten ikke vente. Har planer om at lægge hjernen og de dumme tanker herhjemme og så bare NYDE turen og alle de fantastiske lys.

2 kommentarer:

  1. Jeg gläder mig også sös.

    SvarSlet
  2. Lars berättade om att ni ska till Göteborg och Liseberg! Låter ju helt perfekt. Önskar er den bästa av helger tillsammans bland alla juleljus.

    Stor kram
    Madde

    SvarSlet