Det største minde begynder her

Det største minde begynder her

onsdag den 23. november 2011

Elsker Molo

Jeg har helt glemt at fortælle at jeg har modtaget en pakke fra verdens dejligste Mette. Hun har været til Molo lagersalg og der var hun så sød at kigge efter lækkerier til Tobias. Mette har jo den smukkeste Miss Molo i form af Rebecca. Hun har også fået en masse dejlige ting som du kan se her. Jeg er virkelig taknemmelig for at Mette ville kigge efter de her dejlige sager til mig og håber på at jeg kan komme med selv næste gang.
Mette fandt disse lækre sager til Tobias.



2 kommentarer:

  1. Synes også Molo er fantastisk, men det er prisen også desværre, så det bliver ikke til så meget som ønsket her, men en smule har min søn dog fået sig :o)

    Det er virkelig lækkerier du har været heldig at få fat i til sønnen!

    SvarSlet
  2. Man må hjælpe en molo fan i nød :) det er fordi jeg ved hvor lækker Tobias er i molo <3 til maj må du med søde!!! :)

    SvarSlet