Det største minde begynder her

Det største minde begynder her

fredag den 4. november 2011

Igen igen igen

Sikken en panikmorgen. Først havde jeg glemt at sætte mit vækkeur, så måtte huhej vildedyr skynde mig at gøre mig færdig. Nåede knap nok at sige godmorgen til Tobias.
Ikke nok med de så virkede Tobias varm da jeg kyssede ham godmorgen. Shit, så var der jo ingen dagpleje. Gode råd var dyre. På vej på arbejde måtte jeg koordinere pasning hos mine forældre, ringe til dagplejemor og give besked, give instrukser til Lasse og spise morgenmad. Hurra for at mone forældre kunne have ham for at tage barnets første sygedag på mon arbejdsdag nr. 3 syntes jeg ikke ville være fedt. Stor tak til mine forældre.

Her til aften ville herren ingen aftensmad have og ville kun sidde og hænge. Sidder nu med en sovende dreng kun iført ble og dyne. Han har 39,9 i feber, meget søde kinder og er kogende. Nyder dog at sidde med ham for har virkelig savnet ham i løbet af ugen. Håber at det denne gang bare er i dag han har feber og ikke i 3 dage som han havde det for 14 dage siden. Det er hårdt at komme i dagpleje med fremmede bakterier.


God bedring lille prut. Mor og far elsker dig meget højt.

1 kommentar:

  1. Vi er kun glade for at kunne hjælpe jer. Skulle det være en anden gang, stille vi gerne op igen. God bedring med Tobias, håber han snart er frisk og fræk igen.
    Knus mormor og morfar.

    SvarSlet