Det største minde begynder her

Det største minde begynder her

onsdag den 1. februar 2012

Blå invation

Herhjemme er der en mindre blå invation af vores sofa. For et stykke tid siden købte jeg disse to skønne do-it-yourself puder af Mette. Nu har jeg endelig fået taget mig sammen til at få den/dem syet. Mens jeg sad foran symaskinen blev jeg lidt i tvivl om jeg skulle lave en pude eller to. Hvis jeg skulle lave to puder krævede det at jeg havde noget stof som jeg kunne bruge som bagside. Det havde jeg heldigvis. Den ene pude har grøn bagside og den anden har blå bagside. Jeg er blevet rigtig glade for dem og Toibas flytter rundt på dem. Det er dog ikke meningen at de skal blive i sofaen men at de skal ned på værelset eller lidt senere når jeg får lavet et rigtig hygge/lege hjørne til Tobias.

Skulle du få lyst til at sy dine egne smølfepuder så tag lige et kig ind i Mettes smølfeshop. Men pas på for har du bare en lille kærlighed for smølfer så er det et farligt sted at begive sig hen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar