Det største minde begynder her

Det største minde begynder her

torsdag den 23. februar 2012

Med i køkkenet

Syntes at det er super hyggeligt at Tobias er blevet så stor at han syntes at det er sjovt at være med i køkkenet. Han har fået sin egen lille skammel så han kan stå og være med ved køkkenbordet. Har har i løbet af en halv dag knækket koden til hvordan man kravler op på den og endnu en halv dag til at fortsætte op på køkkenbordet. Han ELSKER bare at være med i køkkenet og specielt når jeg bager. Så er det dobbelt bonus at få lov til at se ned i Kithcen Aid'en når den kører rundt. Glæder mig så meget til jul når han skal være med til at bage julesmåkager.


Elsker simpelthen den lille gut så meget at jeg aldrig nogensinde havde forestillet mig at kærlighed kunne føles sådan her. Han gør mig stolt hver eneste dag og kan altid bringe et smil frem på mine læber.

1 kommentar:

  1. Hvor er han bare kær og sikke stor han bliver. Der sker bare så mange ting med børn i den alder. Husk at nyde det for pludselig er han stor.

    Kh Mette

    SvarSlet