Det største minde begynder her

Det største minde begynder her

mandag den 19. marts 2012

Stråler af stolthed.

Der er ingen tvivl om at jeg er stolt over min bror. Han er sej og kæmper for det han brænder for. Han har været meget igennem i sit liv og det er ikke været en dans på roser. Det har sat familien på prøve og krævet store ofre at være søster til ham.
Denne gang er det ikke sporten som gør mig stolt af ham. Nej, det er fordi han fortæller sin historie og for at være en rollemodel for andre unge med kræft. I DENNE artikel fortæller han om hvordan det var at være 8 år, få kræft, få amputeret det ene ben og hvordan hans drømme smuldrede. Når jeg læser den får jeg tårer i øjnene for minderne om den tid kan genkaldes og de føles som om at det var i sidste uge at vi stod midt i det.
Jeg håber virkelig at du vil bruge tid på at læse hans historie for han er en ener, en fighter og min lillebror.

1 kommentar:

  1. Jeg er stolt over at du er min söster.
    Elsker dig sös!

    SvarSlet