Det største minde begynder her

Det største minde begynder her

torsdag den 1. marts 2012

Nyt legetøj

I dag har jeg fået nyt legetøj med posten. Jeg har længe gået og ville have en Dymo men kunne ikke rigtig finde ud af hvilken jeg gerne ville have. Vidste at det skulle være en gammeldags en som lavede 3D labels. Efter søgen og overvejen fandt jeg den rigtige. Den blev bestilt og 2 dage efter blev den leveret med posten. Blev vækket af at det bankede på døren (havde været i nattevagt). Jubiiiiii en dejlig pakke til mig. Valget endte på denne her.
Den har allerede været i brug her til aften men det kommer der mere om i et andet indlæg. Det var det helt perfekte første projekt for min lille Dymo. Kan afsløre så meget at det er noget som skal op og hænge på væggen og som har med forevigelse at gøre.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar