Det største minde begynder her

Det største minde begynder her

fredag den 20. maj 2011

Baby gadgets

Sommetider kommer man til at sidde og surfe på nettet og skrive de mest underlige ord inde på Google. Idag var jeg blevet inspireret af Ditte Marie og hendes indlæg om baby gadgets. Googlede ordet baby dimser og fandt så denne (læs: efter min mening total ligegyldige) opfindelse.

Denne "smarte" opfindelse skal forhindre dit barn i at hive sine strømper af. Alle vi mødre kender jo til problemet med at barnet sparker eller hiver strømperne af. Her er så løsningen holderen sættes ud over strømpen og så kan barnet hive og sparke alt det han/hun vil men strømpen bliver på foden. Jubiiii sikken en vidunderlig opfindelse. Aj come on. Tobias elsker at have bare tæer og han hiver sine strømper af så snart de er kommet på. Min holdning lige nu er: "så lad dog barnet". Så længe han leger med sine strømper er han underholdt og jeg kan bruge tiden på at komme på toilet, bage en kage, hente posten osv. Hi hi. Skulle denne "fantastiske" opfindelse friste kan den købes Her til den nette sum af 49,- De findes i alle mulige farver.

2 kommentarer:

  1. Griner....er enig med dig Lene, lad dog barnet! Her har Rebecca også være strømpe-fod fixeret...mest fod+tær ;)

    Der findes en "løsning" på alt, noget er dog mere skørt end andet...

    Der var vist en på MM der havde misforstået dit indlæg, kom til at trække en del på smilebåndet.. :D

    SvarSlet
  2. hahah... glad for at kunne inspirere :) Haha..
    jeg er en smule tosset, og jeg har faktisk købt de der! MEN MEN MEN, det var fordi at bertram altid tabte sine sokker, og vi bor i mega kold lejelighed! (gammel nørrebro lejelighed! gammel bras!Men til salg for billige penge! hehehe...hvis det skulle friste!) . Nå men han tabte altid sne sokker... så jeg kom forbi en butik som havde dem, og købte dem måske mest fordi at det var første gang at jeg så en af de her gadgets "live".... Men efter at han er blevet så stor at han elsker at propper fødderne i munden så bruger jeg dem ikke...Det var bare imens at han var lille og ikke fattede at hans fødder kunne andet end at blive kolde :)
    Ha en herligggggg dag!!

    SvarSlet