Det største minde begynder her

Det største minde begynder her

mandag den 2. maj 2011

Køkkeneksperiment

Da jeg havde besøg af min mødregruppe i sidste uge lavede jeg et lille eksperiment i køkkenet. Er blevet hooket på cupcakes. Har surfet en del rundt på nettet for at få inspiration og så faldt jeg over en hindbær frosting som jeg bare var nød til at prøve. Det skulle så gå ud over mødregruppen. Heldigvis blev de godt modtaget og de ville gerne at jeg skulle dele ud af opskriften. Det kan man da kalde en succes.
Chokolade muffins med chokolade stykker i toppet med hindbær frosting og lidt rundt sukker drys.


4 kommentarer:

  1. De er flotte! Jeg har haft problemer med min himbærfrosting, den løb og skillede :) Må jeg få din opskrift :)) Bruger som regl bare cremcheese frosting, den er altid knivskarp og min egen farvorit ;P hehe...

    SvarSlet
  2. Min skillede faktisk også men blev ved med at piske i den. Tror ikke at smørret var blødt nok da jeg kom det i desværre. Men men den smagte super godt. Sender lige opskriften til dig søde :)

    SvarSlet
  3. Hej Lene, jeg har givet dig en blog award, kig forbi min blog og læs mere :D

    SvarSlet