Det største minde begynder her

Det største minde begynder her

fredag den 27. maj 2011

Overraskelser til mor og søn

Da Tobias og jeg kom hjem fra en tur i trænings centeret i formiddag havde vi haft besøg af posten. Det er altid dejligt at få post. Der var en fin grøn pakke til Tobias og en lille brun en til mig. Jeg pakkede op og sørme om ikke det var det retrostof jeg købte på Trendsales i forgårs. Hurtig levering må man sige.

5 lækre stykker stof som skal bruges til at sy et barnevognstæppe af til Tobias. Han skal bruge det som "dyne" her til sommer når der bliver noget varmere så han ikke ligger og koger under dynen. Han er nemlig en varm dreng som for længe siden holdte op med at have jakke og hue på når han skulle ud at sove.

Den fine grønne pakke til Tobias var fra hans smukke veninde på Sjælland. Hun har været så sød at sende ham en lækker lækker Molo body med speedway motiv. Rebeccas mor havde på Molo lagersalg og havde tænkt på Tobias.

Jeg ville selv super gerne have været afsted for jeg ELSKER bare Molo. Deres dragter er så skønne og farverige. Tobias er indehaver af en del Molo tøj og jeg elsker af give ham det på. Det ved Mette også så det varmer helt ind i hjertet at hun har tænkt på Tobias. Den faldt i god jord hos ham for det her skete så snart han fik den i hånden:

Mums dem smager godt mor, skal jeg snart have den på så jeg kan blive Molo lækker?? Ja, min dreng det skal du helt sikkert. Men tror at den er lige stor nok til ham endnu men det er dejligt at have noget lækkert tøj liggende i skabet og venter på at Tobias vokser ud af det andet. Måske han kan passe den til august når Tobias og Rebecca forhåbentlig skal møde hinanden for første gang. Det glæder vi os meget til begge familier. Mette havde også været så sød at sende en lille overraskelse med til mig.
En lille æske med cupcake pynt. Mums de er bare så fine og jeg glæder mig til at skal bruge dem. Er jo næsten nødt til at bage nogen til i aften. Hi hi det var vel nok ærgeligt ;)

1000 tak Mette du er simpelthen så fantastisk sød. Glæder mig tit over at vi har fundet hinanden på Min Mave. Glæder mig så meget til den dag vi skal mødes og kan næsten ikke vente til august. Holder meget af vores små gaver til ungerne som rejser fra den ene ende af landet til den anden. Sender dig og Rebecca et kæmpe kram.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar