Det største minde begynder her

Det største minde begynder her

mandag den 5. september 2011

Det skal prøves.

Efter at have set Mettes Mei Tai så er jeg blevet varm på tanken om at lave sådan en til Tobias. Han er blevet en tung dreng og det er hårdt at gå med ham på hoften. Jeg kan kun gå med ham på højre side og det har resulteret i at jeg har ondt i hoften og bækken. Det er ikke super fedt at have nogen af de samme smerter som da jeg havde bækkenløsning under graviditeten. Det kunne jo være dejligt hvis han gad sidde i den. Hvis han gider det så tror jeg at jeg vil prøve at have ham med til bagagerumsmarked eller måske til fodbold.
Mette har været så sød at låne mig mønsteret. Hun sendte det med pakken fra pakkelegen. Hele 3 fluer med et smæk.
Har været en tur i Stof og Stil efter babyfløjl til den. Nu skal jeg så bare finde ud af hvilket stof jeg ellers skal bruge til den. Tror det skal være noget kønsneutral for man kan jo aldrig vide om Tobias skal være storebror en gang ude i fremtiden. Det kunne jo være dejligt at den kunne bruges til det barn også. Nu skal jeg have gang i symaskinen og så krydse fingre for at Tobias gider sidde i den.

1 kommentar:

  1. Lav endelig rygsrykket længere:)) rigtig god fornøjelse:) så sender jeg det videre til christel bagefter :) mette

    SvarSlet