Det største minde begynder her

Det største minde begynder her

lørdag den 24. september 2011

Personlig præg

Syntes det er så fedt når man kan sætte sit personlige præg på almindelige hverdags ting. Denne gang er det Tobias sutter som er blevet customized. Bestilte nogle sutter til han på Navnesutten fordi han jo skulle starte i dagpleje og hun skulle jo gerne kunne kende sutterne fra hinanden. Bestilte disse til dagplejen.
Så ved dagplejemor altid hvilken sut der tilhører Tobias når de er i legestue. Der er jo mange børn og syntes ikke at de behøver dele allesammen.
Kunne ikke dy mig da jeg var i gang med at bestille. Bestilte også disse her så der er nye sovesutter.
Når han ikke selv endnu kan sige at han elsker os så må mor jo lige træde til. Jeg er vild med at se den her sut i hans mund. Ved at det er sådan lidt plat og romantisk men sådan er jeg altså bare til tider.

2 kommentarer:

  1. Hvor godt, hihi :D
    Vi har nemlig bestilt inde fra navnesutten også. Vi har så valgt kun at skrive "Silas" på, da hele navnet ville blive ret langt derpå.

    Fed ide med de andre sutter, det skulle jeg have tænkt på.
    fx, en hvor der står "Hvor er du smuk i dag" :D

    SvarSlet
  2. Synes de er rigtig søde!! Genialt med navn, vi må også have fat i nogle... :)

    Synes de er søde med "Jeg elsker dig" er ikke i tvivl om han elsker sin fantastiske mor!!! <3

    Savner dig!

    SvarSlet