Det største minde begynder her

Det største minde begynder her

fredag den 23. september 2011

Nyeste loppefund

Endnu en gang har jeg været på bagagerumsmarked på dyreskuepladsen i Skalborg. Denne gang blev det ikke til det helt store men kom da hjem med 3 lækre sæt sengetøj til Tobias. 1 sæt baby og 2 sæt junior.


Jeg blev også ført tilbage til mine egen barndoms jul. Fandt denne skønne nisse og den var jeg nød til at købe til Tobias. Jeg havde nemlig en præcis magen til da jeg var barn.
Så snart Tobias så den begyndte han at hive nissen i skægget. Den blev rigtig studeret inden han smed den ned i på jorden som var dækket af mudder. Nu har mor så en opgave i at få nissen ren inden jul, men mon ikke også at jeg når det? Det er jeg helt sikker på at jeg gør.

4 kommentarer:

  1. Ej hvor er det noget fint sengetøj! Og den nisse der, åh bliver helt nostalgisk. Den havde vi også - Gadvide hvor den er idag..?

    SvarSlet
  2. Sådan havde jeg det også Dorthe :) Jeg måtte bare købe den selvom jeg føler at jeg gaver overpris for den.

    SvarSlet
  3. Hvis du ikke får nissen ren,tror jeg at jeg stadig har din et eller andet sted, så må han jo ha den.
    Knus mormor.

    SvarSlet
  4. hvis du finde på at ville skille dig af med det med filmstrimlen med cirkus så vil jeg meget gerne købe det. Jeg flasher det samme i dag på min blog bare i grøn.

    SvarSlet