Det største minde begynder her

Det største minde begynder her

fredag den 2. september 2011

Gaver fra nye venner for livet

Jeg er en smule bagud (for en gang skyld) med mine blogindlæg. Syntes bare der er sket så meget og tiden er blevet mindre og mindre til at skrive indlæg i. Tobias kræver en del underholdning/aktivering når han er vågen og når han sover til jeg gerne spise eller hygge sammen med Lasse.

Da vi havde besøg at Rebecca, Dennis og Mette et par weekender siden havde de gaver med til både Tobias og mig. Der kommer et indlæg senere om vores fantastiske weekend men nu vil jeg gerne vise mine gaver frem. Mette og hendes mor havde været kreative og lavet disse super flotte armbånd til mig.
Jeg er helt vild med alle farverne og glæder mig meget til at tage dem i brug. Desværre er fletarmbåndene en smule store så jeg skal passe på at jeg ikke taber dem. Det er jo altid et sats når man laver ting til andre.
Takker igen for de flotte gaver.

4 kommentarer:

  1. :) Er vild med overskriften!!!!!!
    Hvis det er kan du sende armbåndene med josefineknuder herover...jeg kan passe dem :) Så skriver du bare hvad målet om dit håndled er :) Knus

    SvarSlet
  2. Jeg sender dem kun retur hvis jeg får nogen tilbage som er magen til ;) Jeg er nemlig vild med de lilla farver.

    SvarSlet
  3. Det undersøger jeg lige ;) hehe...Spaghetti håndled :P smil!

    SvarSlet
  4. Ja, jeg ved det. Det har jeg altid haft. Har en bred hånd men tynde håndled. Juhuuuuu der er noget på min krop som er tynd :D

    SvarSlet