Det største minde begynder her

Det største minde begynder her

mandag den 19. september 2011

Varme tanker fra en fantastisk pige

Da vores lille Tiger var på springtur modtog jeg dette dejlig kort og lille gave fra en helt igennem fantastisk pige. Tania havde sendt mig mange varme tanker og håbede at Tiger ville komme hjem meget snart. I tilfælde af at hun ikke kom hjem sendte hun mig 3 små killinger som med sikkerhed ikke rendte nogen steder. 
Tak Tania du er en engel på jorden og altid meget betænksom. Jeg er glad for at have lært dig at kende og håber at vi en dag kan mødes så du kan få en kæmpe krammer. Der er ikke mange piger som dig, men heldigvis for mig fandt vi sammen i en lille lukket kreds med andre piger som os. Sætter stor pris på dine varme tanker og altid trøstende ord.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar